CILJ: potaknuti spoznavanje svijeta koji nas okružuje prepoznavanjem i imenovanjem osnovnih boja te poticanje razvoja govorne komunikacije

ZADACI :
• Razvijati kod djece osjećaj sigurnosti u novoj sredini (novoupisani ) , razvijati osjećaj prihvaćenosti, privrženosti i povjerenja između odgojitelja i djece
• poticati razvoj vizualne percepcije djece uočavanjem predmeta i okoline kroz boje
• poticati razvoj pamćenja kroz ponavljanje, poticati razvoj artikulacije glasova, razvoj jezika kroz bogaćenje riječnika, poticati razvoj govornih vještina
• poticati razvoj likovnog senzibiliteta za likovni materijal i sredstva
• razvijati kognitivne sposobnosti kod djece potičući ih na manipuliranje i isprobavanje bogatstva nestrukturiranih materijala u sobi dnevnog boravka
• razvijati dječju prirodnu radoznalost, maštu i stvaralaštvo, te općenito poticati razvoj dječje kompetencije

AKTIVNOSTI :
• nizanje kolutova na stalak u odgovarajućoj boji
• razvrstavanje sličica po boji u košuljice
• razvrstavanje gumbića u čaše za svaku boju
• krug u 4 boje i kvačice
• memory
• poklapalice sa pvc čašama
• aktivnost smještanja ptičica u odgovarajuće krletke
• igra – skoći na boju
• slikanje prstićima, otisci dlanova i stopala
• tijesto u osnovnim bojama – modeliranje
• slikanje pjenom za prijanje
• bojanje jaja u osnovnim bojama
• građenje kockama u osnovnim bojama
• slikovnice na temu „Boje“
• razvrstavanje posuđa prema boji i pranje sa spužvicama u istoj boji
• sadnja cvijeća

VREDNOVANJE ODGOJNO OBRAZOVNOG REZULTATA
Projekt se nastavlja i dalje, no kroz ovo vrijeme primijetile smo dobrobit za djecu :
– U projekt su bila uključena sva djeca.
– Kroz igru i istraživanja djeca su na zabavan i ugodan način naučila osnovne boje
– U svim ponuđenim aktivnostima djeca su aktivno sudjelovala, otkrivala, pridruživala, razlikovala i uspoređivala boje te ih na kraju imenovala. Didaktičke igračke, slikovnice i tijesto u osnovnim bojama za aktivnost modeliranja djeci su stalno dostupni.
– Djeca su uz spoznavanje boja prema svojim individualnim razvojnim mogućnostima razvijala finu motoriku prstiju i šake te koordinaciju oko-ruka, likovno se izražavala, surađivala te razvijala govor i bogatila rječnik.
– Sada većina djece razlikuje i točno imenuje boje te rado sami uzimaju materijale i poticaje za igru.

 

Galerija

 

Mlađa vrtićka skupina ” Vlakići ”
Odgojitelji: Melita, Štefica, Ivana